Lapset ja nuoret
Voimistelu tuo liikunnan osaksi lasten elämää. Lapset saavat innostua ja onnistua yhdessä ryhmän kanssa. Ohjaajilla ja valmentajilla on koulutus tehtävään.
Aikuiset ja ikääntyvät
Voimisteluseurat tarjoavat liikettä ja iloa myös aikuisille! Voimistelu parantaa kuntoa, liikkuvuutta ja kehonhallintaa. Samalla voit tutustua uusiin ihmisiin.
Voit harrastaa voimistelua niin kuin itse haluat. Käy tunnilla kerran viikossa tai liity ryhmään, joka harjoittelee useammin.
Erityisryhmät
Voimistelu sopii myös ihmisille, jotka tarvitsevat erityistä tukea. Syynä voi olla esimerkiksi vamma tai sairaus. Voimistelu piristää ja lisää hyvinvointia.
Monella voimisteluseuralla on erityisryhmiä. Lisäksi on ryhmiä, jotka sopivat kaikille. Voimistelua voi harrastaa omaksi iloksi, tai lajissa voi kilpailla.
Kysymyksiä ja vastauksia voimistelusta
Tällä sivulla on yleisiä kysymyksiä voimistelusta.
Voimistelu on monipuolinen ja suosittu laji. Voimistelu tuo liikunnan iloa lapsille, aikuisille, perheille ja ikäihmisille.