Tehotreeni

 

Tehotreeni on kohtuullisen raskas ryhmäliikuntatunti, joka kehittää monipuolisesti kuntoa ja vahvistaa kehoa. Tunnit sopivat aktiiviliikkujille ja jonkin verran treenanneille, jotka nauttivat vauhdikkaasta menosta ja itsensä haastamisesta. Tehotreeniin kuuluu mm. kahvakuulatunnit, HIIT-treeni ja circuit. Löydä lähin seurasi täältä, joka tarjoaa tehotreenitunteja.


Kahvakuula on monipuolinen ja tehokas harjoitusmuoto, joka parantaa lihaskuntoa, kehonhallintaa sekä sydän- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Hyvässä ohjauksessa teet kahvakuulaliikkeet oikein ja kohennat kuntoasi turvallisesti. 


HIIT – High Intensity Interval Training – on nimensä mukaan kovatehoista intervalliharjoittelua, jonka tavoitteena on parantaa kestävyyskuntoa ja tehostaa rasvanpolttoa. HIIT-treeni koostuu lyhyistä mutta rankoista työosiosta ja aktiivisísta palautusjaksoista, ja sen edut perustuvat juuri treenitehon vaihteluun. 


Circuit-tunnilla eli kiertoharjoittelussa treenataan porukassa niin, että yhtä liikettä tehdään tietty aika, ja sen jälkeen siirrytään seuraavaan treenipisteeseen. Circuitissa voi olla mukana sekä kestävyyttä että lihaskuntoa kohentavia liikkeitä joko erilaisilla välineillä tai pelkällä oman kehon painolla. Liikkeitä on helppo muokata itselleen sopiviksi, ja niinpä kiertoharjoittelu sopii hyvin ihan kaikille.


Arkiliikunnan lisäksi on hyvä saada hiki pintaan muutaman kerran viikossa. Tehotreeni kohottaa kuntoa ja saa varmasti hien virtaamaan. Valikoima tunneista on laaja, joten löydät varmasti sinulle sopivimman tunnin täältä. Tule mukaan saamaan tuloksia ja kohottamaan kuntoa hyvässä seurassa!


Tehotreenin lisäksi seurat tarjoavat paljon muutakin liikuntaa, kuten kehonhuoltoa ja tanssitreeniä. 

 


Kehonhuolto on rauhallinen tunti, jossa keskitytään liikkuvuuteen, liikehallintaan, kehon linjauksiin ja tukilihaksiin. Kehonhuoltotunneista on hyvä aloittaa jumppaharrastus. Tunti sopii myös aktiiviliikkujille palauttavaksi harjoitteeksi. Kehonhuoltotunteihin kuuluu mm. jooga ja pilates. Löydä täältä lähin seurasi, joka tarjoaa kehonhuoltotunteja.


Jooga on ikivanha mielen ja kehon harjoitusmuoto, joka kehittää liikkuvuutta, kehonhallintaa ja lihaskuntoa mutta auttaa myös rauhoittumaan, vähentää stressiä ja parantaa hengitystekniikkaa. Tyylisuuntauksia on nykyään laidasta laitaan, ja kokeilemalla löydät helpoiten itselleen sopivimman joogalajin.


Pilates on harjoittelumenetelmä, jossa keskitytään keskivartalon lihasten vahvistamiseen, kehon linjauksiin ja ryhtiin, kehonhallintaan ja hengitykseen. Pilatesharjoittelu auttaa ehkäisemään tuki- ja liikuntaelimistön vammoja ja kohentaa kehontuntemusta.

 

 

Kiireisen arjen keskellä on hyvä huoltaa omaa kehoa. Kehonhuoltotunneilla saat apua istumatyön ja tietokoneen ääressä työskentelyn ongelmiin ja liikkuvuuden paranemiseen. Tule mukaan poistamaan niska-hartiaseudun jumeja ja treenaamaan vaikka spagaattia!


Kehonhuolto on rauhallinen tunti, jossa keskitytään liikkuvuuteen, liikehallintaan, kehon linjauksiin ja tukilihaksiin. Kehonhuoltotunneista on hyvä aloittaa jumppaharrastus. Tunti sopii myös aktiiviliikkujille palauttavaksi harjoitteeksi. Kehonhuoltotunteihin kuuluu mm. jooga ja pilates. Löydä täältä lähin seurasi, joka tarjoaa kehonhuoltotunteja.


Jooga on ikivanha mielen ja kehon harjoitusmuoto, joka kehittää liikkuvuutta, kehonhallintaa ja lihaskuntoa mutta auttaa myös rauhoittumaan, vähentää stressiä ja parantaa hengitystekniikkaa. Tyylisuuntauksia on nykyään laidasta laitaan, ja kokeilemalla löydät helpoiten itselleen sopivimman joogalajin.


Pilates on harjoittelumenetelmä, jossa keskitytään keskivartalon lihasten vahvistamiseen, kehon linjauksiin ja ryhtiin, kehonhallintaan ja hengitykseen. Pilatesharjoittelu auttaa ehkäisemään tuki- ja liikuntaelimistön vammoja ja kohentaa kehontuntemusta.

 

 

Kiireisen arjen keskellä on hyvä huoltaa omaa kehoa. Kehonhuoltotunneilla saat apua istumatyön ja tietokoneen ääressä työskentelyn ongelmiin ja liikkuvuuden paranemiseen. Tule mukaan poistamaan niska-hartiaseudun jumeja ja treenaamaan vaikka spagaattia!


Kehonhuolto on rauhallinen tunti, jossa keskitytään liikkuvuuteen, liikehallintaan, kehon linjauksiin ja tukilihaksiin. Kehonhuoltotunneista on hyvä aloittaa jumppaharrastus. Tunti sopii myös aktiiviliikkujille palauttavaksi harjoitteeksi. Kehonhuoltotunteihin kuuluu mm. jooga ja pilates. Löydä täältä lähin seurasi, joka tarjoaa kehonhuoltotunteja.


Jooga on ikivanha mielen ja kehon harjoitusmuoto, joka kehittää liikkuvuutta, kehonhallintaa ja lihaskuntoa mutta auttaa myös rauhoittumaan, vähentää stressiä ja parantaa hengitystekniikkaa. Tyylisuuntauksia on nykyään laidasta laitaan, ja kokeilemalla löydät helpoiten itselleen sopivimman joogalajin.


Pilates on harjoittelumenetelmä, jossa keskitytään keskivartalon lihasten vahvistamiseen, kehon linjauksiin ja ryhtiin, kehonhallintaan ja hengitykseen. Pilatesharjoittelu auttaa ehkäisemään tuki- ja liikuntaelimistön vammoja ja kohentaa kehontuntemusta.

 

 

Kiireisen arjen keskellä on hyvä huoltaa omaa kehoa. Kehonhuoltotunneilla saat apua istumatyön ja tietokoneen ääressä työskentelyn ongelmiin ja liikkuvuuden paranemiseen. Tule mukaan poistamaan niska-hartiaseudun jumeja ja treenaamaan vaikka spagaattia!


Kehonhuolto on rauhallinen tunti, jossa keskitytään liikkuvuuteen, liikehallintaan, kehon linjauksiin ja tukilihaksiin. Kehonhuoltotunneista on hyvä aloittaa jumppaharrastus. Tunti sopii myös aktiiviliikkujille palauttavaksi harjoitteeksi. Kehonhuoltotunteihin kuuluu mm. jooga ja pilates. Löydä täältä lähin seurasi, joka tarjoaa kehonhuoltotunteja.


Jooga on ikivanha mielen ja kehon harjoitusmuoto, joka kehittää liikkuvuutta, kehonhallintaa ja lihaskuntoa mutta auttaa myös rauhoittumaan, vähentää stressiä ja parantaa hengitystekniikkaa. Tyylisuuntauksia on nykyään laidasta laitaan, ja kokeilemalla löydät helpoiten itselleen sopivimman joogalajin.


Pilates on harjoittelumenetelmä, jossa keskitytään keskivartalon lihasten vahvistamiseen, kehon linjauksiin ja ryhtiin, kehonhallintaan ja hengitykseen. Pilatesharjoittelu auttaa ehkäisemään tuki- ja liikuntaelimistön vammoja ja kohentaa kehontuntemusta.

 

 

Kiireisen arjen keskellä on hyvä huoltaa omaa kehoa. Kehonhuoltotunneilla saat apua istumatyön ja tietokoneen ääressä työskentelyn ongelmiin ja liikkuvuuden paranemiseen. Tule mukaan poistamaan niska-hartiaseudun jumeja ja treenaamaan vaikka spagaattia!